Եթե սիրում ես անհնարինը խոստանալ, աստղեր իջեցրու երկնքից:
Իսկ եթե չգիտես ինչ նվիրել սիրելիներիդ, աստղ նվիրիր:
Շտապենք ասել, որ աստղերի առքուվաճառքը Միջազգային աստղագիտական ......
Բեյրութի Կապուցինների եկեղեցու սրահում բացվել է ,Հայոց ցեղասպանության լուսաբանումը արտասահմանյան մամուլի առաջին էջերումե խորագրով ժամանակավոր ցուցադրությունը: Ցուցադրության մեջ ներառված է 1860-1922 ......
Ներկա օրերին ականատես ենք լինում ամենօրյա նախընտրական քարոզարշավին, ուր ամեն կուսակցություն կամ տվյալ կուսակցությունը ներկայացնող անձ հավաստիացնում է իր ուղենշած ճանապարհի ճշմարտությունը և ապագայի ......
Բոլորիս է հայտնի, որ ապրիլի 25-ին մոտ 30 րոպե ադրբեջանական սահմանից գնդակոծվել է Նոյեմբերյանի շրջանի Դովեղ գյուղը: Գնդակոծության թիրախ են դարձել գյուղի նախակրթարանի, գյուղապետարանի շենքերը, գյուղի ......
Ինչպես հայտնի է` ապրիլի 16-ին վանաձորցիները թույլ չտվեցին Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակում անցկացնել ադրբեջանական ֆիլմերի փառատոնը: Ցուցարարները Գ. Վանյանի` ադրբեջանական էին ......
Ապրիլի 26-28-ին Նոյեմբերյանի շրջանի Կողբ գյուղի վարչական տարածքում գտնվող ՀՀ բնապահպանության նախարարության «Զիկատար» անտառային գիտափորձարարական կենտրոնում տեղի ունեցավ եռօրյա գիտաժողով` և ......
Մեծ եղեռնի թեմայով մի հուզական հոդված գրել էի դեռևս Երևանի պետհամալսարանի բանասիրական ֆակուլտետի վերջին կուրսում՝ «Երևանի համալսարան» պարբերականի համար, որի աշխատակիցն էի։ Է՜, 1969, թե ......
«Այս հարկադրողների ու անպայմանների համար խանդոտիր, ով դու, ճշմարտության սիրահար: Երբե՜ք էլ ճշմարտությունը չի կախվել անպայմանի թևից» (Ֆ. ՆԻՑՇԵ)։
Հարց եմ տալիս. կարո՞ղ է որևէ մեկը Ի՞նչ և ......
Հանրապետության բարձրլեռնային տարածքներում գտնվող, գյուղատնտեսության նպատակներով չօգտագործվող հողատարածքները պիտանի դարձնելու, եղածներից առավելագույն արդյունք ստանալու և տարբեր մթերքների նկատմամբ 2009 ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...